V Podjetniškem inkubatorju Bela krajina bo v sredo, 3. oktobra 2018, med 16.30 in 19.30, potekala 2. delavnica "Facebook in Instagram v turizmu" iz sklopa delavnic "Digitalni marketing v turizmu", ki jih organizirajo belokranjski turistično-informacijski centri (TD Vigred Metlika, KC Semič, RIC Bela krajina).
Delavnica bo obravnavala družbene medije za delitev vsebin in za družbeno mreženje. Poudarek bo predvsem na vsebinski strategiji in plačanemu oglaševanju na Facebooku in Instagramu. Udeleženci bodo seznanjeni s praktičnimi primeri oglaševanja z minimalnimi investicijami ter s pojmom »prirejena vsebina« (ang. curated content) ter o tem, kakšno moč ima to lahko za njihovo blagovno znamko. Delavnica ponuja znanje, s katerim bodo udeleženci okrepili prepoznavnost svoje blagovne znamke in podjetja.
Delavnico bo vodil Jure Kumljanc, diplomant menedžmenta v turizmu na Fakulteti za turistične študije – Turistica. Kumljanc je ustanovil podjetje Splet4U, ki je specializirano za področje turizma (spletno oglaševanje, digitalne komunikacije in PR rešitve ter svetovanje).
Udeležba na delavnici je brezplačna, obvezna pa je predhodna prijava posameznika do 2. 10. 2018 na e-mail vita.jankovic@ric-belakrajina.si. Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
RIC Bela krajina
Podjetniški inkubator Bela krajina